رفتن به محتوای اصلی
x

روند درخواست خذف نیم‎سال جاری

دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده برق و کامپیوتر،

 

با سلام و احترام و آرزوی سلامتی، همانگونه که قبلا اطلاعرسانی شده است، طبق مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در شرايط خاص، تقاضاي حذف كامل نيم‌سال تحصيلي جاري بدون احتساب در سنوات براي دانشجويان تحصيلات تكميلي (به جز دانشجويان كارشناسي ارشد ورودي ترم اول 96- 97) كه با دلايل و مستندات كافي تقاضاي خود را ارائه نمايند ابتدا در دانشكده و سپس در كميته منتخب تحصيلات تكميلي دانشگاه بررسي و تصميم‌گيري خواهد شد.

توضیح اینکه اصولا حذف ترم جاری، بیشتر در مورد دانشجویانی سنخیت دارد که در مرحله آموزشی (گذراندن درسها) هستند. به هر حال، چنانچه متقاضی حذف نیمسال جاری هستید، لطفا:

1- "فرم درخواست متفرقه" را تکمیل، دلایل مستند حذف ترم جاری را تشریح و به تایید استاد/استادان راهنمای محترمتان برسانید.

2-فرم درخواست تایید شده توسط استاد/استادان راهنمای محترم، به انضمام مدارک و مستندات، دال بر درخواست حذف ترم جاری را به ایمیل سرکار خانم نکویی ecef347@of.iut.ac.ir ارسال نمایید.

3- درخواست دانشجوی محترم، در اولین شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، مطرح و بررسی خواهد شد. شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، اصولا یک هفته در میان، شنبهها تشکیل میشود.

4- در صورت تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، درخواست دانشجوی محترم برای بررسی و تصمیمگیری نهایی، به کمیته منتخب تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال خواهد شد. نتیجه تصمیم کمیته منتخب را میتوانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان محترم دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده جویا شوید.

 

به صورت مرسوم، درخواست حذف ترم حداکثر، تا دو هفته قبل از پایان کلاسها مورد بررسی قرار میگیرد.

تحت نظارت وف ایرانی