رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه ثبت نام مقدماتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیمسال دوم 1401-1400

ثبت نام مقدماتی به عنوان مرحله اول ثبت نام نیمسال دوم 1401-1400 در روزهای 30 آذر و 1 دیماه 1400(سه‌شنبه و چهار‌شنبه) انجام می شود و شرکت در آن برای کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی الزامی میباشد خواهشمند است با دقت کلیه مراحل را مورد توجه قرار داده و سپس اقدام نمایید.

 

مراحل ثبت نام

  1. دانشجویان روز دوشنبه 29 آذر ماه 1400 لیست دروس قابل اخذ در ثبت نام مقدماتی را از طریق گزارش 51 مشاهده نمایند.
  2. پس از مشاهده دروس قابل اخذ در ثبت نام مقدماتی با هماهنگی اساتید راهنما، تغییرات مورد نظر را اعمال و سپس گزینه تایید ثبت نام را ابتدا دانشجو و پس از آن استاد راهنما اعمال نمایند

تذکرات مهم

الف) در ثبت نام اصلی فقط دانشجویانی مجاز به انتخاب واحد می باشند که در ثبت نام مقدماتی شرکت نموده و ثبت نام آنان توسط اساتید راهنما تایید شده باشد.

ب) پایان نامه، رساله، ارزیابی جامع و زبان نیاز به ثبت نام مقدماتی ندارد و در ثبت نام اصلی بایستی اخذ شود.

ج) با توجه به مصوبه شوراي تحصيلات تكميلي دانشگاه مورخ 23/ 8/ 97،  در خصوص ثبت نام مقدماتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، یادآوری می شود،درثبت نام اصلی و ترمیم امکان حذف درس از لیست ثبت نام مقدماتی برای دانشجويان مذكور وجود نداشته و از روز دوم ثبت نام به بعد، حداكثر مي توانند يك درس ديگر اخذ نمايند و امكان هرگونه حذف و اضافه ديگري فقط با موافقت و توسط سرپرست تحصيلات تكميلي دانشكده مربوطه و در زمان مقتضي امكان پذير خواهد بود. بنابر اين توجه شود كه ثبت نام مقدماتي براي دانشجويان تحصيلات تكميلي به نوعي ثبت نام اصلي بوده و دانشجویی كه در ثبت نام مقدماتي شركت نکند در ثبت نام اصلي با مشكل جدي مواجه خواهند شد. لذا با توجه به فعال شدن درخواست پردازش تعیین استاد راهنما توسط دانشجو در سیستم گلستان رعایت مورد زیر ضروری می باشد. 

  1. پس از درخواست تعيين استاد راهنما توسط دانشجو لازم است اساتيد محترم با مراجعه به منوي پيشخوان خدمت درخواست دانشجو را بررسي و نسبت به تأييد و يا عدم تأييد آن اقدام نمايند. (حداکثر تا 1400/9/29)
  2. ثبت نام مقدماتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با تایید دانشجو وتایید استاد راهنما (با استفاده از پردازش 11340) ویا سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده / مدیر گروه انجام می شود.

توجه: کليه دانشجويان داراي بدهي شهريه جهت جلوگيري از بروز مشكلات در فرايندهاي امتحانات پايان نيمسال و ثبت نام بايد هرچه سريعتربدهي قبلي خود را به طور کامل از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي سيستم جامع گلستان تسويه نمایند.

                                                                                                                

 

تحت نظارت وف بومی