رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم تجلیل از بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویان کشوری

امروز، 16 آذرماه، (روز دانشجو) دانشکده شاهد به ثمر نشستن فرزندان پرتلاش و با استعداد خود در بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویان کشور در سال 1400 است و دانشکده با افتخار از فرزندان خود تقدیر می کند.

بی شک موفقیت دانشجویان، مرهون تلاش مداوم و بی وقفه آن ها و زحمات و تلاش های استادان محترم دانشکده است. نتایج به دست آمده بیانگر موفقیت دانشگاه در رشته های مهندسی برق و کامپیوتر در رقابت بزرگ المپیاد دانشجویی است.

و امروز با حضور جناب آقای دکتر تابش (رییس محترم دانشکده برق و کامپیوتر، سرکار خانم دکتر محمودزاده معاون محترم امور فرهنگی و دانشجویی دانشکده، جناب آقای دکتر نظری سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده، جناب آقای دکتر ایزدی معاون محترم پژوهشی دانشکده، جناب آقای دکتر احمدزاده معاون محترم دانشجویی دانشکده، و با حضور جناب آقای دکتر شایان نژاد معاون محترم امور فرهنگی دانشگاه، مراسم صمیمانه و دوستانه ای برگزار و هدایایی نیز تقدیم حضور عزیزان منتخب، گردید.

امید است از این پس، شاهد ترقی و پیشرفت و شکوفایی عزیزان دیگرمان در عرصه علم و تکنولوژی باشیم و بیش از پیش با تلاش های قابل تقدیر دانشجویان و استادان گرامی،  به افتخارات دانشکده بیفز اییم.

تحت نظارت وف ایرانی