رفتن به محتوای اصلی
x

قابل توجه دانشجویان محترم کارشناسی ارشد که در شرایط جاری ناشی از کرونا قصد برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه خود را دارند

 

مراحل مهم قبل از جلسه دفاعیه 

 دانشجوی گرامی برای هماهنگی جلسه دفاع، ابتدا دستورالعمل برگزاری جلسات دفاع به صورت الکترونیکی را مطالعه نموده (دریافت راهنمای دستورالعمل) و سپس موارد ذکر شده در ادامه را به صورت کامل به ایمیل nadealianz@yahoo.com ارسال فرمائید. در صورت ناقص بودن موارد زیر، امکان هماهنگ کردن جلسه دفاع وجود نخواهد داشت.

 

موارد مورد نیاز برای هماهنگی جلسه دفاع در زیر آورده شده است:

  1. فرم اعلام آمادگی دانشجو برای دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد (دریافت فرم)
    • این فرم توسط دانشجو، تکمیل و به تایید استادان راهنما و مشاور می‌رسد.

 

  1. فرم اعلام قابلیت­ های فناورانه در رساله ­ها و پایان­ نامه­ ها (دریافت فرم)
    • این فرم توسط دانشجو تکمیل می‌شود.

 

  1. کاربرگ مجوز دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد (دریافت فرم)
    • این فرم توسط دانشجو تکمیل می‌شود.

 

  1. درخواست دفاع در سیستم گلستان (در قسمت پیشخوان خدمت)
  2. ارسال فایل PDF پایان نامه
  3. ارسال نام کاربری خود در نرم‎افزار اسکایپ (هنگامی که گروه اسکایپی جلسه دفاع دانشجو توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی ایجاد گردید، کارشناس تحصیلات تکمیلی زمان برگزاری جلسه دفاع را به دانشجو اطلاع خواهد داد و دانشجو بلافاصله ملزم به آپلود فایل pdf پایاننامه خود در گروه اسکایپی خواهد بود).

تبصره: برگزاری حضوری جلسه دفاع، در شرایطی که هیات داوران و دانشجو متقاضی برگزاری جلسه دفاع به صورت حضوری باشند، از نظر تحصیلات تکمیلی دانشکده بلامانع و امکان‌پذیر است. اگر دانشجو مایل به برگزاری جلسه دفاع به صورت حضوری می باشد، حتما قبل از تنظیم جلسه دفاع از طریق ایمیل nadealianz@yahoo.com  اطلاع رسانی نماید.

دانشجو موظف است پیگیری تایید مراحل درخواست دفاع خود را از طریق سیستم گلستان به ترتیب، دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده، اساتید راهنما، اساتید مشاور و سرپرست تحصیلات تکمیلی انجام دهد. در صورت عدم تکمیل این مراحل، اجازه دفاع به دانشجو داده نمی‌‌شود.

 

به استحضار میرساند با مساعدت دانشگاه به خاطر تاخیرهای احتمالی ناشی از بیماری کرونا، به منظور فارغالتحصیلی در ترم 2-98 و برگزاری جلسه دفاع تا 31 مهرماه 1399، آخرین مهلت تحویل پایان نامه هشتم مهرماه 1399 است. در صورت ناقص بودن مدارک یا ارسال مدارک بعد از تاریخ مذکور، امکان برگزاری جلسه دفاع نخواهد بود. لذا خواهشمند است در ارسال کامل و به موقع مدارک دقت فرمایید.

لازم به ذکر است، دانشجویانی که از پایان نامه خود دفاع کرده اند حداکثر تا یک ماه بعد از برگزاری جلسه دفاع مهلت دارند کلیه مراحل  فارغ التحصیلی خود را انجام دهند.

 

 

مراحل مهم بعد از جلسه دفاعیه

(دانشجوی محترم لازم به ذکر است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید)

  1. دانشجو از طریق ایمیل  nadealianz@yahoo.com   درخواست دریافت صورتجلسه دفاع خود را اطلاع می نماید. سپس كارشناس تحصيلات تكميلي دانشكده صورتجلسه دفاع را براي دانشجو و استاد راهنماي وي ايميل می‌كند.
  2. دانشجو پس از انجام كليه اصلاحات لازم و تاييد استاد راهنما و اعضاي تعيين شده هيات داوري، فرم "تاييد نسخه نهايي و انجام اصلاحات پارسا" را تكميل (دریافت فرم تاييد نسخه نهايي و انجام اصلاحات پارسا) و به همراه نسخه نهايي پارسا جهت تایید به استاد راهنماي اول ايميل مي‌كند. استاد راهنماي اول پس از تاييد، آن را به دانشجو با ايميل برگردانده و  دانشجو اين كار را به ترتيب براي تمامي افراد لازم در هيات داوري، مرحله به مرحله ارسال و دريافت مي‌كند.
  3. دانشجو نسخه نهايي پایان‌نامه را طبق شیوه نامه تدوین پایان­نامه­ ها و رساله­ های تحصیلات تکمیلی تنظیم و آماده نماید (نحوه تهیه چکیده انگلیسی،  نمونه Word پایان نامه، راهنمای مختصر نگارش گزارش‌های علمی، شیوه نامه تدوین پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی-دانشگاه صنعتی اصفهان، صفحه حقوق پارساها).
  4. سپس عناوین فارسی و انگلیسی نسخه نهايي پایان‌نامه توسط دانشجو براي سرپرست تحصيلات تكميلي دانشكده به  ايميل   ece_grad_coordinator@of.iut.ac.ir    به منظور اخد تایید، ایمیل می‌شود.
  5. دانشجو تایید سرپرست تحصيلات تكميلي را به همراه نسخه نهايي پایان‌نامه که طبق شیوه­ نامه آماده نموده است، برای کارشناس تحصیلات تکمیلی به منظور اخذ تایید، ایمیل nadealianz@yahoo.com  می‌کند. در صورتی که نسخه نهايي پایان‌نامه قابل ایمیل نباشد، آن را داخل گروه اسکایپی جلسه دفاع خود آپلود و از طریق ایمیل nadealianz@yahoo.com  اطلاع رسانی می ­نماید. قبل از انجام صحافی نیاز است، نسخه نهایی پایان‌نامه به تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی برسد.    
  6. نهايتا نسخه نهايي پایان‌ نامه توسط دانشجو صحافی شده (یک نسخه صحافی به صورت یک­ رو) و دانشجو می‌تواند با هماهنگی قبلی با اساتید، برای تکمیل امضاهای صفحه تصویب نامه به دانشکده مراجعه نماید (قبل از امضای سرپرست تحصیلات تکمیلی می بایست نسخه صحافی شده پایان نامه به صورت حضوری به تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی برسد). در صورتیکه دانشجو مقاله پذیرفته شده داشته باشد، مقاله خود را به همراه فرم تکمیل شده "فرم درخواست تعیین نمره تشویقی پایان نامه کارشناسی ارشد" به ایمیل nadealianz@yahoo.com  ارسال ­نماید.
  7. دانشجو نسخه نهايي پایان ‌نامه خود را در سامانه الکترونیکی دروس (https://lms.iut.ac.ir) بارگذاری و با وارد کردن اطلاعات پایان نامه خود در سیستم ایرانداک، کد رهگیری دریافتی را به همراه عناوین فارسی و انگلیسی (عناوین مورد تایید سرپرست تحصیلات تکمیلی) و چکیده های فارسی و انگلیسی و کلیدواژه های فارسی و انگلیسی تایید شده، از طریق ایمیل nadealianz@yahoo.com  اطلاع رسانی می­ نماید. در این مرحله، صورتجلسه دفاع و نمره دانشجو توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی در سیستم گلستان ثبت خواهد شد.  
  8. سپس دانشجو پایان نامه خود برای کتابخانه مرکزی ارسال و فایل pdf پایان ­نامه خود را در سیستم کتابخانه بارگذاری می ­نماید (لازم است هنگام آپلود فایل pdf پایان ­نامه در سیستم کتابخانه، صفحه تصویب نامه دارای امضا باشد).
  9. در نهایت دانشجو می­تواند برای انجام امور مربوط به فارغ التحصیلی خود اقدام نماید.

 

با آرزوی سلامتی و ریشه ­کن شدن هرچه سریعتر این بیماری

 

تحت نظارت وف ایرانی